Dinc around the world

Itt olvashattok kisebb-nagyobb útjaimról a világ körül. Remélem minél távolabbi helyekről tudok majd írni. Első állomás Sydney volt.

Utolsó kommentek

  • Dinc: Na akkor hamar megerkeztek a lapok, mult csutortokon adtam fel oket. Na megyek, mert a csaj pampo... (2008.03.21. 00:59) :-S
  • Vikkancs: Hali!!! Remélem ezt még kint olvasod el!:) Képzeld tegnap kaptam egy képeslapot Ausztráliából!!!!!... (2008.03.18. 21:35) :-S
  • Panka: Szia Edina! remélem jól vagy + minden oké...élvezd ki még amíg kint vagy, aztán hétfőn várunk a sz... (2008.03.17. 18:40)
  • Dinc: Igen, mintha az allatkertben hallottam volna, hogy o az egyetlen, aki tojast rak. Csak akkor nem j... (2008.03.13. 15:08) Market
  • Anyci: Utánanéztem ennek a hangyásznak és nagyon jót találtam, ideteszem. "Júniustól szeptemberig, kifeje... (2008.03.12. 14:28) Market
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Dinc: Na akkor hamar megerkeztek a lapok, mult csutortokon adtam fel oket. Na megyek, mert a csaj pampo... (2008.03.21. 00:59) :-S
  • Panka: Szia Edina! remélem jól vagy + minden oké...élvezd ki még amíg kint vagy, aztán hétfőn várunk a sz... (2008.03.17. 18:40)
  • Dinc: Igen, mintha az allatkertben hallottam volna, hogy o az egyetlen, aki tojast rak. Csak akkor nem j... (2008.03.13. 15:08) Market
  • Vikkancs: Hali! Hát ..legalább nem unatkozol.:-P Milyen snassz lenne, ha minden úgy történne ahogy eltervez... (2008.03.06. 20:16) "Dina! Mikor fog mar megnoni a hajam?"
  • Anyci: A Bondi webcamen szép időnek néz ki. Bár megint áll a kép, de az ég kék és sokan vannak a beachen. (2008.03.06. 09:33) No igen

Masodik nap - Part 2

2008.02.25. 04:39 | Dinc | 15 komment

Eloszor a Masodik nap - Part 1-et olvassatok el!

Na, vissza is tertem.
Kezdjuk ott, hogy tegnap azzal inditottam ausztral palyafutasom, hogy leejtettem a fenykepezomet. Termeszetesen elromlott, nem lehetett hasznalni. Tobb se kellett, gondoltam, minek szarozni a regivel, vettem egy ujat. Egy nagyon kis helyeset: Canon, 7,1 megapixel, 3,4x optikai zoom, 2,5" lcd kijelzo. Es magyarra is lehet allitani a nyelvet. Imadom. Szoval azzal indult a mai napom, a Bondi Junction-ban, hogy fenykepezot vettem.
Aztan gondoltam, meg kene skubizni ezt az operahaz dolgot ott azzal a hiddal.
Pont a Bondi Junction az egyik metro vegallomasa, igy nem kellett messzire mennem. Na a metro az nagyon tetszik. Eloszor is a jegyet automatabol kell venni, es ki van irva minden allomas (az osszes metrovonal, osszes allomas) neve egy gomb melle, igy csak benyomod hova szeretnel menni, o kiszamolja mennyit fizetsz, es ennyi, kiadja a jegyet, azert ki is kell fizetni.
A metro nagyon jopofa: ketszintes, vagyis inkabb 3. Az atszallas az nem volt teljesen zokkenomentes, de oda- es visszatalaltam. :)
Az Operahaznal csinaltam par fotot, meg ucsorogtem picit a lepcsojen. Majd DAnival megnezzuk belulrol is.
Aztan jottem haza.

Ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinc.blog.hu/api/trackback/id/tr36353307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyci 2008.02.25. 07:41:07

Ajjaj, meddig fog tartani így a pénzed? Na mindegy, te tudod, de csak ésszel. Szóval most lett egy frankó Canonunk? Nemtom minek vettük a régibe akkor azt az új memóriakártyát milliókért. Itthon minden OK, nagyon szép tavaszi idő van. Igorkának nagyon hiányzol, de megmondtuk neki, hogy csókoltatod. És mi is pusszantunk.

Dinc 2008.02.25. 10:47:22

Igen-igen. Figyelek a penzre nyugi, de inkabb vettem egy ujat, helyeset 156$ volt. Nagyon szupi. Es csak 2 elem kell bele :-)
En sem ugy terveztem, hogy rogton elso nap leesik a regi gep, elhiheted :-)
Na megyek vacsizni Izraeli kajat!

Vikkancs 2008.02.25. 15:47:12

Nem hagyod veszni az idődet.:-D Nagyon kíváncsi vagyok már a képekre! Majd fényképezd le a szobádat, meg a partot, meg a Danit is.:-P
Huhh..nekem ma olyan "élménydús" napom volt..képzelheted..reggel 8-tól 2-ig a suliban..kicsit se fárasztott le.:-P Neked csak izgalmasabb dolgokat kívánok!!!!:-D

Panka 2008.02.25. 17:38:55

Szió Edina!
olvasom a blogod és remélem minden oké és tudod a jó pasikat se felejtsd el! :-)
amúgy ha jól számolom (!) akkor ott már 26.a van szal BOLDOG NÉVNAPOT! tök izgi így írni h ott már névnapod van de itt még nem. na mind1. ünnepeld + jól, mindig legyen vmi ok az ünneplésre :) pusszantlak!!!

Peter22 2008.02.25. 20:28:01

Szasz Ed! valamit írjál a csajokól is léci! Mennyire multikulturális milyenek stb.
Üdv Pet

Dinc 2008.02.26. 02:10:50

Panka! Koszi a koszontest, szerencsere a szokoev miatt nehany naptar szerint ma van, nehany szerint holnap. Mindket nap meg kell unnepelni. De mi holnap fogjuk igazan :P Pet! Hat a csajok: eleg jo nok vannak itt. Nagyon sok a ferdeszemu, tai, japan, kinai es ok nagyon szepek tudnak lenni. Az ausztralok meg semi extra... Van koztuk szep, de eleg sokon van sulyfelesleg. A pasik pedig eleg jok. Ugye itt az eletmentes a fo sport. Multkor is lementunk a partra, es eletmento verseny volt, kicsiknek, olyan 5 evesektol 16-17 evesekig. Tobb szaz eletmento volt a parton. Na szoval a pasik nagyon izmosak, es van egy par helyes is. Ma picit elaludtam. Dani olyan 7 fele elment dolgozni, en meg visszaaludtam, es fel 12kor ebredtem. Ma kerteszkedik, ami eleg nagy szopas, mert tuz a nap, egy szem felho sincs az egen, persze a napolajat meg nem akarta elrakni reggel... Pusszancs!!!

Anyci 2008.02.26. 07:28:57

Boldog névnapot kívánunk Neked. Apci, Anyci, Igor
Láttál már valami jellegzetes ausztrál állatot, valami erszényes csodát? Vagy azok nem mászkálnak csak úgy az utcán? A Péter csajai nem az erszényes emlősökhöz tartoznak? Ja, arra kellett volna figyelni a fényképező vásárláskor, hogy jó legyen bele az a bizonyos kártya, majd nézd meg. Na puszpusz az első déli féltekei névnapodon!!

Dinc 2008.02.26. 09:04:29

Koszi a koszontest!!! :-)
Nem jo bele a kartya, de az arat kellet neznem, nem azt, hogy jo-e bele. Ez volt az elso dolog amit megneztem, mikor hazajottem. ;-) Azt hittem jo lesz bele, mert ugy emlekeztem, hogy Canon-ba valo a kartya. Direkt azert vettem egyebkent Canont, nem gondoltam volna, hogy ekkora kulonbseg lesz koztuk.
Hat allatot nem lattam, vagyis vannak papagajok, amik ideszallnak az erkelyre, cukrot kell nekik adni, es azt eszegetik. Baratsagosak. A tobbi madaras tapasztalatomat a foldalon talaljatok.

Anyci 2008.02.26. 09:44:19

Nézem a Bondi Webcam-et, itthon reggel 9:50-kor, és látom ám, hogy esik az eső. Azért hideg ugye nincs?

Vikkancs 2008.02.26. 15:33:52

NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT Kívánok Neked!!! Mert itthon MA van!!!:))) Remélem még mindig szép időtök van! Jó legyél! Pusszancs!

Peter22 2008.02.26. 20:41:40

Szia Ed! most olvastam h írtál külön a nőkről, nagyon kedves h ilyen részletesen taglaltad fajra lebontva a jellegzetességeket. Szal a lényeg h jó masszák szelik a hullámokat a másik lényeg h lenne riválisom...
Más. Szeretnélek megkérni h hozz haza egy tapírt. A másik meg ha jössz haza nyugodtan pakolj a bőröndbe ilyen kígyóbőröket kagylókat, meg különböző ausztrál állatbőröket vagy pici kitömött állatokat-azt hiszem kicsi kitömött koalamacikat lehet hazahozni nem bütetik a hatóságok. Tehát nyugodtan pakolj a bőröndkébe hazafele.
Puszi:Pet

Ádi 2008.02.26. 21:05:10

Boldog névnapot Drága Uncsitesóm!
Puszi!

Dinc 2008.02.27. 02:22:33

En is nezem a webcamet es tenyleg esik, de csak a Beachen itt nalunk nem. Fura. Gyalog kb 20 perc egyebkent a BEach. HIdeg nincs, 25 foknal nincs kevesebb. En azert elnezek az akvariumba lesz ami lesz, majd viszek ernyot. :-)

Vikkancs 2008.02.27. 20:49:00

Hali! Képzeld ma is névnapod van itt!:) Legalábbis a freemail ma is azt írja, hogy Edina névnap van...Te kis mázlista.:P
Képzeld Sydney bekerült a magyar hírekbe...írták, hogy milyen példátlan jégeső volt..meg sok eső esett...és hogy sajnos többször elő fog ez mostanában fordulni.:-S Én drukkolok, hogy ez ne így legyen!!!Barnulj sokat!!!:)
Én még nem barnulok, de öregedni azt már öregedtem.:-S
Amúgy ez a nap is rém unalmas volt...Na, pusziiii!!!

Dinc 2008.02.29. 06:37:12

Hat az akvariumban voltak pl: halak :-)
Meg voltak krokodilok is, meg kacsacsoru emlosok (eleg jopofak), itt platypus-nak hivjak, gondolom ez a latin neve.
Volt baromi sok hal, meg capa. Csak az a sok sok idiota turista, nagyreszt japanok, vakuztak ossze-vissza, nem hinnem, hogy a halak ezt szeretik.
Volt 3 alagut, ahol capak, rajak es mindenfele orias halak voltak. Volt egy uveges alju alagut is. Erdekes volt.
De olyan sokban nem kulonbozik am a tobbi akvariumtol. Azert par orat eltoltottem ott.
süti beállítások módosítása