Dinc around the world

Itt olvashattok kisebb-nagyobb útjaimról a világ körül. Remélem minél távolabbi helyekről tudok majd írni. Első állomás Sydney volt.

Utolsó kommentek

  • Dinc: Na akkor hamar megerkeztek a lapok, mult csutortokon adtam fel oket. Na megyek, mert a csaj pampo... (2008.03.21. 00:59) :-S
  • Vikkancs: Hali!!! Remélem ezt még kint olvasod el!:) Képzeld tegnap kaptam egy képeslapot Ausztráliából!!!!!... (2008.03.18. 21:35) :-S
  • Panka: Szia Edina! remélem jól vagy + minden oké...élvezd ki még amíg kint vagy, aztán hétfőn várunk a sz... (2008.03.17. 18:40)
  • Dinc: Igen, mintha az allatkertben hallottam volna, hogy o az egyetlen, aki tojast rak. Csak akkor nem j... (2008.03.13. 15:08) Market
  • Anyci: Utánanéztem ennek a hangyásznak és nagyon jót találtam, ideteszem. "Júniustól szeptemberig, kifeje... (2008.03.12. 14:28) Market
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Dinc: Na akkor hamar megerkeztek a lapok, mult csutortokon adtam fel oket. Na megyek, mert a csaj pampo... (2008.03.21. 00:59) :-S
  • Panka: Szia Edina! remélem jól vagy + minden oké...élvezd ki még amíg kint vagy, aztán hétfőn várunk a sz... (2008.03.17. 18:40)
  • Dinc: Igen, mintha az allatkertben hallottam volna, hogy o az egyetlen, aki tojast rak. Csak akkor nem j... (2008.03.13. 15:08) Market
  • Vikkancs: Hali! Hát ..legalább nem unatkozol.:-P Milyen snassz lenne, ha minden úgy történne ahogy eltervez... (2008.03.06. 20:16) "Dina! Mikor fog mar megnoni a hajam?"
  • Anyci: A Bondi webcamen szép időnek néz ki. Bár megint áll a kép, de az ég kék és sokan vannak a beachen. (2008.03.06. 09:33) No igen

Na vegre

2008.03.05. 10:52 | Dinc | 4 komment


Na ma vegre lattam ausztral allatokat.
Ma Dani megint zoldsegeskedni ment, en meg elneztem a Wildlife parkba. Persze ez csak egy kis wildlife park a city kozepen, de a celnak tokeletesen megfelelt. Egyebkent eleg igenyesen meg volt ez is meg az aquarium is csinalva. (Majd megyunk igazi wildlife parkba is am, mondjuk ez is az volt, csak nem a szabadban, hanem a varosban)
Szoval lattam pl ilyet:

















































Amint latszik nem stresszelte agyon magat. Tud elni, na.
El voltak am keritve, de 20$-ert be lehetett menni hozzajuk, es meg le is fotoztak, meg lehetett oket simizni stb. Gondoltam benevezek egy ilyenre. Sajna papir kepet kaptam, amit scanner hianyaban most nem tudok kozzetenni. De kepzeljetek oda melle :P
Nem nagyon lehetett kapcsolatot kialakitani veluk, mert a 24-bol 20 orat alszanak, a maradek 4-ben meg tomik magukba az eukaliptusz leveleket. De nagyon nagyon edesek.

Igazabol csak a nagyon erdekes allatokat fotoztam (amit a kenguru es a koala ki is merit), mert a tobbit mar vagy lattam, vagy ejszakai allat volt, ott meg nem szivesen vakuztam. Biztos nem szeretik. De a vombat is jofej volt, meg az oposszumok es edesek.  De az osszes tobbi allat is szuper volt.

A kengurus kepeket most nem engedte felrakni, de azok is csak lustultak, egyaltalan semmi kengurus nem volt bennuk (= nem ugraltak). :-)

Allatozas utan megeheztem. Kezet mostam, mert koalas volt a kezem :-) es ugy nem szabad enni. Szendvics.
Aztan felultem a monorail-re, ami eleg jopofa. A neveben is benne van, hogy csak egy sinen megy, es a varos felett, oszlopokon. Es korbe, tehat nem ketiranyba. De ugy 10-15 perc alatt korbe is er. Mentem vele 3-4 kort. Bambultam a varost. Szeretem a belvarost.

Aztan hazafele indultam, de metrozas helyett, inkabb buszoztam, hogy ismet tudjak bambulni kifele. Elbuszoztam a beachig, ott megneztem a naplementet. Eleg jo volt. Meg tudnam szokni.
Bambultam a hullamokat is picit, aztan jottem haza. Most varom, hogy Dani megerkezzen, es atcuppanjunk Jimmy baratunkhoz tarsasagi eletet elni. :-)
Pusszancs mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinc.blog.hu/api/trackback/id/tr97366375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyci 2008.03.05. 11:12:25

Nem volt az erszényükben semmi? Kis zsebpénz vagy ilyesmi? Persze az állatkertben nem kell nekik fizetni a kajáért. Jó vastag bundája van és aranyos. pussz

Dinc 2008.03.05. 11:19:13

Sztem sem a koala sem a gondozo nem ertekelte volna, ha beleturok az erszenyebe :-)
Igy nem probaltam meg. De legkozelebb ha koalakozelbe kerulok, elgondolkozok rajta. :-)

Anyci 2008.03.05. 14:47:33

Elég komoly karmai vannak, gondolom nemcsak dísznek kapta, szépen kidekorálhatja, ha valaki molesztálja. Klassz lehetett a monorail, olyan XXI.századi, nem? Remélem az időtök már jobb. Itt nagy hacacáré volt a hétvégén, fél Európát elvitte az orkán, mi is kaptunk belőle, lebontott egy csomó tetőt, a miénk szerencsére a helyén maradt, csak a székeket borogatta a teraszon.

Vikkancs 2008.03.05. 21:37:30

Héj....nagyon cuki ez a Koala!!!:D Ugye helyettem is megsimogattad???:-P Holnap megyek a Gigihez, majd mondom Böbének, hogy üdvözlöd.:) Itt olyan unalmasan telnek a napok...és olyan fáradt vagyok...hogy nagyon...Múltkor veled álmodtam!:D Meglátogattalak ott Ausztráliában..és bokáig bele is mentem az Óceánba.:p Jó volt! Pusszancs!
süti beállítások módosítása